Cercar en aquest blog

dilluns, 15 de juny del 2015

DT CALL ANITA Y SU MUNDO


Quina millor manera d'estrenar per fi el blog de manualitats i més cosetes presentant un parell de projectes realitzats per poder formar part de l'equip creatiu d'Anita y su mundo a través del DT call.

Sota mateix de la imatge "DT call" adjunto l'enllaç per a qui estigui interessat en participar i saber quins són els requisits per poder participar.

Cliqueu aquí per a més informació del DT call

Projecte mini àlbum: aquest àlbum el vaig crear com a regal per a la meva parella amb motiu dels nostres tres anys junts. Vaig agafar un àlbum tradicional que vaig modificar al gust i personalitzant-lo amb les fotografies personals i altres tècniques i materials (pyssla, costura, washi tapes, estampacions, objectes, troquels amb la silhouette cameo, etc.)
A continuació us ensenyo el resultat.

Portada de l'àlbum

Pàgines: 1, 2, 3 i 4

Pàgines: 5, 6, 7 i 8

Pàgines: 9, 10, 11 i 12

Pàgines: 13 i 14

Projecte lliure: aquest projecte el vaig crear per regalar a ma mare pel seu aniversari. Ja que és una dona que no li agraden els regals i vaig decidir que les creacions de la seva filla si li agradarien. Vaig comprar un marc convencional del IKEA que vaig modificar al gust i personalitzant-lo amb un fons que vaig crear en un taller de serigrafia i les fotografies dels membres de la família combinant diferents tècniques i materials (estampacions, costura, troquels de la silhouette cameo, washi tapes, etc.)
A continuació us ensenyo el resultat.

Resultat final

Tens ganes de probar sort i presentar les teves creacions?

Doncs espabila i entra a l'enllaç DT call de Anita y su mundo que finalitza el dia 16 de juny de 2015.

Molta sort a tothom.

Espero que la primera entrada al blog us hagi agradat i amb ganes de continuar publicant entrades interessants mostrant projectes realitzats.

Moltes gràcies per la visita.

PD. Estaré encantada de llegir els comentaris que deixeu dde noves idees i dels vostres propis projectes.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada